Tuesday, October 20, 2009


SUSU ibu merupakan hak asasi setiap bayi yang baru lahir.malangnya disebabkan corak pemasaran syarikat susu yang tidak beretika,berjuta juta bayi diseluruh dunia tidak mendapat hak asasi mereka.
kajian menemui dua ramuan yang meragukan di dalam susu tepung iaitu lemak binatang dan wei.itulah cerita bab 17 buku halal haram keluaran "CAP".wei adalah hasil sampingan dalam industri keju.untuk mengental susu menjadi keju enzim enzim dari babi dan anak lembu diperlukan.dengan nama renet dan pepsin sukar untuk anda kenali sejarah enzim enzim ini.
susu rumusan berjenama terkenal mengandungi wei,yang terdapat dikedai kedai,supermarket telah berada dirumah kita.pagi tadi beberapa sudu kita telah suapkan kepada bayi kesayangan kita enzim enzim renet dan pepsin ini.dan lebih malang lagi ada logo halal pada tin tin susu.
salah siapa ?salah siapa?.tidakkah ini salah ibu yang mengandung,tidakkah ini salah bapa yang mendokong.yer inilah salah kita semua kerana membiarkan makanan dan susu anak anak kita dikeluarkan oleh mereka bukan islam.sampai bila?.
kalau kita tak berubah hari ini 10 tahun lagi 20 tahun lagi mungkin selamanya kita akan sajikan bayi bayi muslim dengan susu renet dan susu pepsin.bila hati dari kecil lagi dah diselaputi renin dan pepsin,bagaimana cahaya dan nur mahu masuk dalam hati anak anak kita.inilah agenda yahudi untuk melihat kita tak ada kekuatan,kita hilang roh agama.saya sedar hal ini bila bersama HPA,saya lihat perjuangan ini dalam HPA,saya perlu teruskan perjuangan dalam HPA.

No comments:

Post a Comment

tudung id